ای مهربان تر از من با من


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



حالم عوض ميشه حرف تو كه باشه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غميــــــــــ




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 162
بازدید ماه : 380
بازدید کل : 38699
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 73
تعداد آنلاین : 1

ساخت کد صوتي

آمار مطالب

:: کل مطالب : 207
:: کل نظرات : 73

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 162
:: بازدید ماه : 380
:: بازدید سال : 7125
:: بازدید کلی : 38699

RSS

Powered By
loxblog.Com

ای مهربان تر از من با من
سه شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 12:41 | بازدید : 1111 | نوشته ‌شده به دست مريم | ( نظرات )

 
 

در دستهای تو 
آیا کدام رمز بشارت نهفته بود
کز من دریغ کردی
تنها تویی
مثل پرنده های بهاری در آفتاب
مثل زلال  قطره باران صبحدم
مثل نسیم سرد سحر
مثل سحر آب

 
آواز  مهربانی تو با من
در کوچه باغهای محبت
مثل شکوفه های سپید دست
ایثار سادگی است

 

 
افسوس
آیا چه کس تو را
از مهربان شدن با من مایوس می کند؟؟

 
حمید مصدق








:: موضوعات مرتبط: جملات كوتاه , ,
|
امتیاز مطلب : 185
|
تعداد امتیازدهندگان : 42
|
مجموع امتیاز : 42
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
رامین در تاریخ : 1391/4/26/1 - - گفته است :

<-CommentGAvator->
سیاوش در تاریخ : 1391/3/10/3 - - گفته است :
سلام وب قشنگی داری
گه با تبادل لینک مواقی حتما خبرم کن
یه سر به ما بزن خوشحال میشم

<-CommentGAvator->
اکبرهراتی در تاریخ : 1391/2/9/6 - - گفته است :
سلام به وبلاگ من هم لطفا که ادرسش p3343.loxblog سربزنید واسه نوشته های مطالبم کمکم کنید

<-CommentGAvator->
neshom در تاریخ : 1391/2/1/5 - - گفته است :



سلام دوست خوبم خوبی عزیزم میشه ادرس وبلاگه منو که عنوانش هست حرفهای نا گفته ادرسشو عوض کنی و اینو بزنی بجاش چوون ادرس وبلاگمو عوض کردم ممنونت میشم اگه اینکارو کردی خبرم کن


مرسی دوست جووونم


ادرس جدید


www.hidden-love-affair.blogfa.com
پاسخ: سلام ادرست رو عوض کردم

<-CommentGAvator->
فرشته در تاریخ : 1391/1/20/0 - - گفته است :
خطا از من است، می دانم..
از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد"،
اما به دیگران هم دل سپرده ام..
از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین"،
اما به دیگران هم تکیه کرده ام..
اما تو رهایم نکن...
بیش از همیشه دلتنگم...
به اندازه ی تمام روزهای نبودنم...

<-CommentGAvator->
milad در تاریخ : 1391/1/19/6 - - گفته است :
وب نازی داری خوشم اومد دقیقا مثل یک نویسنده حرفه ای ایول

پایه تبادل لینک هستی؟؟؟؟

من که هستم اگه توهم هستی خبرم کن



پاسخ: با افتخار لینک شدی ممنون که به من سز زدی

<-CommentGAvator->
neshom در تاریخ : 1391/1/19/6 - - گفته است :
..|\\

.(,\"c

< >

_\\/_ ســــلام

.

.

../|\\

.(,\"c

< >

_\\/_ مـن آپـــــــم

<-CommentGAvator->
hadi در تاریخ : 1391/1/16/3 - - گفته است :
سلام وبلگت خاستنیه
بمن هم سری بزن منظرم

<-CommentGAvator->
پاتوق بچه های فریدونکنار در تاریخ : 1391/1/14/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز،لطفا منو با این ادرس ویرایش کن

www.fk-patoogh..ir
پاسخ: ویرایش شدی

<-CommentGAvator->
ارش در تاریخ : 1391/1/5/6 - - گفته است :
زمان هايي در زندگي وجود دارد



که آدم



فقط دوست دارد



بداند . . .



چرا ؟



سلام.وبلاگتون واقعا قشنگه،خیلی خوشم اومد.نمیدونم وبلاگ من به قشنگی مال شما باشه یا نه اما خوشحال میشم بیاین و نظرتون رو بگین.اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن .منتظرتون هستم.arashsantouri.loxblog.com
پاسخ: لینکتون کردم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: